Supernöjda kunder & lyckliga säljare

Supernöjda kunder & lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka – bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas överträffa kundernas förväntningar – och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar den stora skillnaden!
Supernöjda kunder och lyckliga säljare
395 kr

Exempel på innehåll:
■Vem är säljare och hur ska en säljande attityd vara
■Det första intrycket och hur man gör det på bästa vis
■67 bra öppningsfraser
■10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter- och köpa!
■10 steg för extremservice runt provrummen
■Produktargumentation
■Merförsäljning och hur man vågar sälja mer
■Att möta invändningarna och komma till avslut. 12 meningar som får kund till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.
■Hantering av klagomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten
■10 budord för hela processen i kundmötet

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok och märk skillnaden i kundmötet och i kassaredovisningen! En lönsam investering som gör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!

 

Pris:
1 ex: 395 kr
2-4 ex: 295 kr
5-7 ex: 195 kr. 51% rabatt vid köp av 5-7 ex
Fler är 7 ex? Kontakta oss för offert. annika.andersson@hakonmedia.se
Alla priser är exklusive moms. Frakt 39 kr tillkommer.