Kundservice

Kundservice

Boken som förbättrar ditt möte med kunden och ökar försäljningen! Du får konkreta tips till hur du genomför ett bra möte med kunden som ger bättre kundupplevelse och också klirr i din kassa!
Kundservice
199 kr

Exempel på innehåll:
■Hur ni skapar er egen definition av kundmötet
■Säg hej och sälj mer till kunden
■Vårda kontakten med kunderna. Vad vill kunderna egentligen ha? Sambandet mellan behovsanalys och få nöjda kunder genom att ställa rätt frågor
■”En perfekt testfas”- hur säljaren får kunden att känna sig bekväm i provrummet
■Merförsäljning och exempel på lämpliga säljfraser
■Kassa-tillfället och ett snyggt avslut
■Totalintrycket och hur det lokala ledarskapet påverkar både kund och säljare

Till alla avsnitt finns exempel på bra fraser, samt övningsuppgifter att applicera i praktiken.

Vem har nytta av Kundservice?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik.

Pris:
1 ex: 195 kr
2-4 ex: 150 kr
5-7 ex: 100 kr. 49% rabatt vid köp av 5-7 ex
Fler är 7 ex? Kontakta oss för offert. annika.andersson@hakonmedia.se
Alla priser är exklusive moms. Frakt 39 kr tillkommer.