Bli en bättre säljare

Säljexperten Susanne Einhorns bästsäljande bok vänder sig direkt till dig som arbetar inom just dagligvaruhandeln, vare sig du är handlare, arbetsledare eller säljare.

Service är matbutikens viktigaste kärnverksamhet. Och ingenting är så bra för lönsamheten som glada, kunniga och passionerade medarbetare. Helt enkelt för att engagemang smittar och ger ännu nöjdare kunder.

Du får:

  • Massor av tips och idéer på hur du får varje kundmöte att smaka mer.
  • Konkreta exempel på serviceupplevelser utöver det vanliga att inspireras av.
  • Enkla verktyg om gör det enkelt att komma igång – små steg som tillsammans skapar den stora skillnaden.

Och mycket, mycket mer!

Så här skriver författaren Susanne Einhorn:
”När man i undersökningar frågar vad som är det viktigaste för kunden i beslutsprocessen så kommer personalens bemötande alltid på första plats. Först därefter kommer produkternas kvalitet. Du som jobbar i butik är alltså betydligt viktigare än det du säljer.”

 

PRIS: 399:- exkl. moms.

Skicka dina uppgifter till: order@hakonmedia.se för beställning